sobota, 23 sierpnia 2014

Libster Blog Award

Zostałam nominowana do Libster Blog Award. Nominowała mnie: Branuriel Ella . :*

,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował''.

 Pytania, które otrzymałam:
1.Ulubiony bohater filmowy/ książkowy?
Will Treaty lub Annabeth Chase
2. Gdybyście mogli być jakimś bohaterem literackim, kim byście byli?
Annabeth :)
3. Ulubiony przedmiot w szkole?
Polski
4. Masz zwierzaka?
Mam. Rybkę Marcela
5. Skąd wziął się pomysł na opowiadanie?
Piosenka mnie zainspirowała :)
6. Ulubiony aktor?
Logan Lerman.
7. Ulubiona aktorka?
Alexandra Daddario
8. Opisz siebie w trzech słowach.
Leniwa, wierna i dziwna.
9.Umiesz mówić w języku obcym?
Troche.
10. Wymarzone miejsce na wakacje?
góry
11. Jaką pogodę wolisz? Słoneczną, czy deszczową? 
Zależy :P


Nominuję:  

http://zwiadoowcowa.blogspot.com

http://zwiadowcy-new-story.blogspot.com

( O kimś zapomniałam :/ )

Moje pytania:
1. Książki czy filmy?
2.Co cię inspiruje?
3. Dlaczego taki blog a nie inny? :D
4. Lody śmietankowe czy czekoladowe?
5.Ulubiona książka?
6. Jaki instrument?
7. Co masz po swojej lewej stronie? :P
8. Wierzysz że istnieje świat równoległy gdzie każdy z nas kreuje swoje własne odbicie?
9. Sobota czy niedziela?
10. Lato czy Wiosna?
11. Domek czy blok?
\ Jenny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz